«Թուրքիան մեր օգնությամբ որոշ ժամանակ առաջ սկսեց հայ-թուրքական հարաբերությունների կարգավորման գործընթացը։ Այժմ այն կանգ է առել, բայց Թուրքիայի հետաքրքրությունը մնում է, և մենք պատրաստ ենք դրան։ Դե, պարզ է, որ կարգավորումը պետք է տեղի ունենա բոլոր մյուս խնդիրների համատեքստում, որոնք պետք է լուծվեն Հարավային Կովկասում, Ղարաբաղյան հիմնախնդրի սկզբունքային լուծման համատեքստում»,- ՄԳԻՄՕ-ում ունեցած ելույթի ժամանակ հայտարարել է ՌԴ ԱԳ նախարար Սերգեյ Լավրովը։               
 

Արման Մելիքյան․Հետաքրքիր փաստաթուղթ է ներկայումս գործող համարվող ՀՀ Սահմանադրությունը

Արման Մելիքյան․Հետաքրքիր փաստաթուղթ է ներկայումս գործող համարվող ՀՀ Սահմանադրությունը
09.07.2020 | 23:07

Հետաքրքիր փաստաթուղթ է ներկայումս գործող համարվող ՀՀ Սահմանադրությունը: Հատկապես ՀՀ Նախագահի լիազորություններին վերաբերող 5-րդ գլխի 123-րդ հոդվածը: Դրա առաջին երկու կետերը շարադրված են հետևյալ կերպ՝

Հոդված 123. Հանրապետության նախագահի կարգավիճակը և գործառույթները

1. Հանրապետության նախագահը պետության գլուխն է:

2. Հանրապետության նախագահը հետևում է Սահմանադրության պահպանմանը:

Հավանաբար, այս տեքստը գրողներն այնքան էին տարված նախագահին գործնական լիազորություններից զրկելու ցանկությամբ, որ ոչ մի կոնկրետ գործիք չեն տվել նրան, որ գործնականում կարողանա թույլ չտալ որևէ մեկին շեղվելու Սահմանադրության նորմերից ու պահանջներից: Եւ հենց այս հանգամանքն է ստեղծում պարադոքսալ ու զավեշտալի իրավիճակ, քանի որ նման դեպքում գործելու կատարյալ ազատություն և բացառիկ իրավունք է տալիս գործող նախագահին: Բանն այն է, որ այս հոդվածի երկրորդ կետի ձևակերպմամբ պետության գլուխ հանդիսացող ՀՀ Նախագահը, ֆիքսելով Սահմանադրությունից շեղվելու որևէ փաստ և հայտարարելով այդ մասին կարող է ակնկալել երկրում գործող պետական բոլոր, այդ թվում նաև ուժային կառույցների և ողջ ժողովրդի աջակցությունը՝ խախտված սահմանադրական կարգը վերականգնելու գործում և, քաղաքական իմաստով, դառնալ այդ գործընթացի համակարգողը:

Դիտվել է՝ 3103

Մեկնաբանություններ